motobocor:

apa neraka.

tak faham macam mana ada peminat haruma yang boleh cemburu tahap dewa pasal haruma intim dengan takeru. Rileks lah beb, bukan pun korang ada chance nak jadi makwe haruma. Terima je kenyataan  pastu move on ~

- adoii.. nape?.. ramai ke org cemburu sampai tahap neraka? awk ni kelako la. atau mungkin dyorg bosan tgk pic & komen2 HaruTake tu kot. tp sy ok aje.¬† kalau dah agama dyorg tak kisah bercinta sesama jenis pn ape yg boleh kite buat, btul x? so far sy enjoy tgk dyorg berkawan. tp kalau dh sampai tahap brcinta tu mungkin sy stop la …

(Source: motobocor)